Jumaat, 10 Februari 2017

BIAR AKU JADI PENUNGGU....



Pagi Jumaat yang tenang..Semoga doa yang baik-baik untuk kehidupan kita..

Mesti ada kawan2 kita yang sudah menonton cerita nie…yati tgklah jugak cerita tapi yang sedihnya part last episod yati tak dapat nak tengok sebab anak buah nak tengok karton Upin Ipin..nak tak nak Mak Longnya mengalah dan terlepas endingnya..kena tengok jugaklah last episod dekat youtube.

Sebenarnya yati suka jer tengok pelakonnya yang sweet2 gitu..macam Ashraf Muslim & Janna Nick..tapi okeylah jalan ceritanya bagi yati penuh dengan kelembutan.

Biarlah aku jadi penunggu bagi yati sebenarnya yati mengharapkan untuk dikurniakan cahaya mata dalam waktu terdekat nie..tpi ini semua kuasa Allah..Dialah yang Maha Kuasa dan Maha Pemberi..Diam tak diam dah masuk 7 tahun perkahwinan kami
dan masih belum dikurniakan cahaya mata lagi..sedihnya hanya Allah yang tahu. Apa yang yati boleh buat semoga Allah memberi kekuatan untuk yati terus bersabar dalam menghadapi dugaan ini.

Mungkin ini Allah nak uji supaya kita sentiasa dekatnya dan bersabar dan terus bersabar..InsyaAllah doa yang baik2 dan bersangka baik dengan Allah, mungkin belum waktu yang sesuai untuk yati mengandung..biarlah yati terus jadi penunggu dan sentiasa berdoa semoga Allah mempercepatkan permintaan yati..malu nak kongsi sebenarnya tapi bagi yati dengan menulislah boleh menjadi terapi yati untuk menghilangkan kesedihan.



Gambar anak buah  buat penghilang rindu...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan