Khamis, 1 Oktober 2015

KEREPEK BAWANG- BISNES OFFLINE


Teks: Norhayati Mohd Nooh

Assalamualaikum..
Terima kasih buat anda yang sudi menziarahi blog saya dan sentiasa bersemangat untuk menjalankan perniagaan.

Idea bisnes offline  masih lagi saya teruskan di pasaran ketika ini  dengan menjual  kerepek. Bagi saya pilihan ini adalah tepat memandangkan modal permulaan ini kecil dan boleh dilakukan di rumah sahaja. Kita boleh membuat pembungkusan dengan cara yang mudah. Ada banyak jenis pilihan kerepek di pasaran yang menjadi tumpuan anda yang ingin menjalankan perniagaan secara kecil-kecilan seperti kerepek ubi, pisang, keladi atau sukun.

Antara banyak pilihan kerepek yang saya jual untuk pembungkusan kecil-kecilan, kerepek bawang menjadi pilihan. Bagi saya kerepek bawang yang saya bekal kepada anda paling sedap dimakan di tekak saya.  Kerepek bawang ini berbeza kerana rasanyanya yang ranggup, nipis dan sedap. Bila dah mengunyah,sukar untuk berhenti.

Sedikit info kerepek bawang



















Tentang kerepek bawang ialah tidak diperbuat sepenuhnya dari bawang tetapi kenapa ia diberi nama kerepek bawang disebabkan oleh jalur lapisan permukaan kerepek sama dengan bentuk hirisan dalaman sebiji bawang.
Istilah kerepek pula adalah dari segi potongan dan hirisan nipis yang dibuat serta diproses untuk menjadi kerepek bawang. Ia adalah salah satu kerepek kesukaan saya kerana mempunyai rasa sedikit pedas dan ranggup sesuai sebagai kudapan untuk sebarang majlis dan boleh juga dijadikan cenderahati atau goodies kahwin perayaan dan sebagainya.


Tempahan kerepek bawang

Jika ingin membuat tempahan kerepek bawang untuk majlis tertentu atau perayaan boleh hubungi @ whatapps saya.(012-7482126)

Harga yang kami tawarkan sangat berpatutan dan sesuai bagi sesiapa yang ingin memborong dari kami.

Bagi saya usaha kecil yang saya laksanakan  ini boleh dihabiskan sehingga selesai  mengikut perancangan apa yang sudah kita mulakan. Yang penting mesti istiqamah dan konsisten. Rezeki Allah Maha Luas dan Allah Maha Kaya. Pohon dan berdoa bersunguh-sungguh denganNya.

-Berniaga biarlah dari hati.-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan