Rabu, 18 November 2015

AL HADDAD MARKETING

Teks: Norhayati Mohd Nooh

Kali ini saya ingin berkongsi satu produk yang sangat sesuai untuk seisi keluarga. Ianya adalah satu produk keluaran BEST MUSLIM FOOD. Mesti anda semua pernah dengar produk daripada keluaran Al Haddad Marketing di pasaran tempatan.  Jenama yang  dimiliki dan diusahakan oleh Usahawan Islam yang berjaya. Saya sekeluarga sentiasa menyokong segala produk-produk keluarannya. Mungkin  cara ini kita dapat beramal dengan membeli sambil beribadah. InsyaAllah..

Antara informasi yang saya perolehinya mengenai syarikat tersebut ialah:

Al Haddad Marketing mengeluarkan dan memasarkan produk HALAL & TOIYYIBAH. Produk yang dikeluarkan telah dikilangkan dalam persekitaran IMP. Apakah yang dimaksudkan dengan IMP ialah  singkatan bagi  Islamic Manufacturing Practice iaitu Amalam Pengilangan Islam. IMP  adalah satu garis panduan pengeluaran secara Islam bagi memastikan produk yang dihasilkan adalah halal,suci dan bersih melalui garisan panduan yang ditetapkan.Ciri-ciri pengeluarannya adalah para pekerja mestilah beragama Islam,dalam keadaan suci dari hadas,sentiasa berwudhu dan pengeluaran dilaksanakan dalam suasana keislaman seperti adanya bacaan ayat Alquran,Zikir dan sebagainya.


Ini adalah antara contoh gambaran produk-prodok keluran Al Haddad Marketing.


Jenis-jenis produk

Kesemua produk yang diperkenalkan ini mempunyai keistimewaan yang tersendiri. InsyaAllah penulisan akan datang saya akan cuba membantu menghuraikan segala  kelebihan produk tersebut. 

Mari kita sama-sama menyokong produk muslim.

&

Menjana pendapatan dengan Al Haddad Marketing










Tiada ulasan:

Catat Ulasan